GreenRope ile küçük işletme operasyonlarını yönetin
GreenRope, müşteri ilişkileri yönetimine (CRM) odaklanan kapsamlı bir iş yönetimi araçları paketidir. Bu web tabanlı sistem, proje yönetiminden içerik yönetimine, sosyal medyadan proje yönetimine ve çalışan verimliliğine kadar her şeyi kapsayan çok çeşitli farklı araçlar içerir. Çok çeşitli uygulamaları olmasına rağmen, en çok küçük ve orta ölçekli işletmeler için uygundur.
Çok çeşitli araçlar
GreenRope, tümü tek bir gösterge panosundan yönetilen bir dizi farklı iş uygulamasına sahiptir. Çok çeşitli işlevlere ev sahipliği yapmasına rağmen, gösterge paneli, bir dizi sekmeli menüde listelenen özelliklerle hala net ve görsel olarak çekici. Ana ekrandan takviminize, haber akışınıza veya diğer raporlarınıza gidebilir; diğer araçları yönetmek için ana simgelerden birine de tıklayabilirsiniz. Özelleştirme özellikleri çoğunlukla yüzeysel olsa da, bu menünün görünümünü bir dereceye kadar özelleştirebilirsiniz. Menülerden kişileri yönetebilir, otomatik pazarlama araçları ayarlayabilir, olası satışları puanlayabilir ve daha fazlasını yapabilirsiniz. Kişileri diğer uygulamalardan içe aktarabilirsiniz; bu yazılım, diğer popüler e-posta, takvim, analitik ve iş yazılımlarıyla güçlü bir entegrasyona sahiptir. Farklı fiyatlandırma planları, özelliklerini paylaşır ancak her birinin desteklediği kişi sayısı bakımından farklılık gösterir.
Basit ama güçlü CRM aracı
GreenRope, görsel olarak basit ve kullanımı kolay kalırken çok yönlü CRM işlevselliği sunar. İletişim sınırları, onu daha büyük işletmeler için daha az kullanışlı hale getirebilir.
GreenRope hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer GreenRope denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!